Sommar och sol

Förra veckan hade jag turen att vara ledig torsdag- lördag. 3 dagar med SOL!!!
När jag kom tillbaka till jobbet i söndags kändes de som om jag hade varit på semester i 2 veckor. UNDERBART
 
I torsdags åkte jag och Gustaf ut till familjen Höös. Så roligt att få träffa dem igen. Emil har jag inte träffat sen jag åkte ifrån dem i USA för 8 år sedan... (fattar inte att de är så många år) och eftersom inte Tim var här förra sommaren så var de ju längesedan jag träffade honom också. Tiden bara rusade iväg och jag är glad att vi hade några underbara timmar tillsammans. Vi hade mycket att prata om och de hanns med både god mat och bad också. Tims mormor bor ute i Draget så vi passade på att gå ner och ligga å gotta oss på stranden en stund.
Tack för en underbar dag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0