Köket

Igår kom köket ner till huset. Det skulle levereras någon gång mellan 09-15... som tur var så kom de ganske tidigt. Zipper var med och hjälpte Daniel i några timmar igår och jag säger bara... shiiit va två snickare kan få gjort mycket på några timmar. Daniel tog några kort  då jag inte varit nere nu på några dagar. Men nu är jag ledig i 3 dagar och förhoppningsvis ska jag ner någon dag. Daniel säger dock att han får mer gjort om jag "passar" Gustaf än om vi är där nere... Förstår inte riktigt vad han menar... är det så att Gustaf är i vägen? eller jag????
Men längre fram ska det tydligen finnas saker jag kan göra... (städa??)
Kan lova att allt blir perfekt där nere, min karl är verkligen bäst!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0