storhandlat

De var inte igår vi var å handlade precis.. de har ekat tomt i både kyl, frys och skafferiet de sista. Så idag fick jag å Gustaf sällskap av Louise till Maxi. Trodde aldrig de skulle vara så mkt folk där en fredag förmiddag. Vi var inte ensam precis... Efter en stund inser snurriga jag även att jag tappat bort min plånbok... tack å lov finns de fortfarande bra människor här i stan, för någon vänlig själ hade lämnat in den i förbutiken. Tror aldrig jag varit så glad över att se min plånbok:)
Nu har jag iaf börjat städa, satt på en maskin tvätt och äntligen packat upp alla varorna. Mitt i allt detta ser jag att Louise och Gustaf har somnat i soffan. Får väl se när dom vaknar igen....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0