Rensning

Tyvärr inte i min garderob, utan i Martinas förråd. Hon har börjat röja inför flytten. Inte dåligt med grejer man samlar på sig med åren. Men hon var jätte duktig på att slänga sådant som hon faktiskt inte kommer använda igen!! Vi är ju tyvärr inte så duktiga på att slänga i vår familj...
Själv hade jag verkligen behövt rensa i min garderob. Där finns så mycket som jag aldrig kommer använda igen. Men har så svårt att slänga kläder. Innan har jag lämnat in en hel del till myrorna och röda korset. Får nog bli ett lass till dit snart.
Gustaf var med under rensningen. Bar han i bärselen medans vi var ute i förrådet. Gick jätte bra. Sen blev de lite mys i soffan efter att vi hade gottat till de med en söndags pizza. Var verkligen så gott idag:)
 
Lilla älsklingen bara växer å växer, tycker han blivit SÅ stor redan.
Finns så mycket kärlek till denna killen <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0