Ett hej då!

Dagen har gått så fort idag... Började med att jag och mamma gick en långpromenad. Hade sådan tur med vädret, precis när vi kom in så kom regnet. Blev en snabb dusch och sen gick vi vidare till Fidde och Carro. De har äntligen förlovat sig!!! Så roligt, stort grattis till er!!! Vi hade köpt en förlovningspresent som vi ville lämna över. Är så svårt att få ihop en dag, men igår passade de:) Alltid lika trevligt, så får se till att styra ihop en kusinträff snart igen. Gustaf fick en jätte fin tröja, kommer bli perfekt nu till hösten!!
 
 Vid sex tiden kom Elin och Kristoffer på besök. De hade köpt med sig mat. Thaimat till mig och Elin, killarna körde pizza. Ibland är de så skönt å slippa laga mat, ännu goare å slippa disken...
Kristoffer åker till Houston på lördag och ska vara bora 7 månader, kan inte fatta de riktigt. Men tiden kommer nog gå fort, snart är han hemma igen. Hoppas verkligen han får de bra där borta. Kul att vi hann få ihop en kväll nu innan han åker. Vi får nöja oss med Elin nu medans Kristoffer är iväg.
(vilket kommer gå jättebra så klart, vi kommer ta väl hand om dig Elin!)
 
Elin tog ett så fint kort på killarna i går, tänk va stor Gustaf kommer vara nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullungen!! Nu får V blir frisk snart så jag får träffa er!!

2012-09-11 @ 11:56:03
Postat av: Anonym

Gullungen!! Nu får V blir frisk snart så jag får träffa er!!

2012-09-11 @ 11:58:57
Postat av: Lina

Det var från mig :)

2012-09-11 @ 11:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0