En lång dag

Tisdagar brukar vara sega, men igår gick dagen så fort. Vi hann med massor. Började dagen med att åka till Majgården och köpte lite kaffebröd, efter de åkte vi till farfar och fikade. Han var på sådant gott humör så. Lillgurra skötte sig han också. Medans vi fikade fick han sova middag i gammelfarfars säng.
 
Sen gjorde vi ett besök på Erikshjälpen, de har öppnat i nya lokaler här i Kungsbacka, jätte stort och fint. Dock tyckte jag att den där "loppis" känslan inte fanns nu... men men. Martina hittade lite bra att ha saker. Jag ska tillbaka på lördag tänkte jag:)
 
Martina har bestämt sig för att måla om en byrå, så jag och Gustaf var nere och hjälpte henne med slipningen. Det tar ju sin tid, men den kommer bli så fin när den är klar. Menads vi höll på med byrån så gosade mamma med Gustaf. För två veckor sedan så började Gustaf le. En helt underbar känsla, går verkligen rätt in i hjärtat när han gör de!!! Åh va jag älskar denna lilla kille.
 
När klockan var 7 åkte vi ut till Malin å Christian. Skulle heja på Sverige, alltid roligt med vinst, men de hade väl kunnat jobba lite bättre?? Vill ju se många mål!! En mysig kväll blev de iaf.
 
 
Hos gammelfarfar
 
Är ju så svårt att få en bra bild på när älsklingen ler, men de kommer väl:)


Mys med Malin under matchen
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0