trött och slö

Haft två fartfyllda dagar nu och de känns... i kväll har jag verkligen behövt sitta i soffan å bara få slappna av. Men jag ska inte klaga för vi har verkligen haft de så bra:)
 
Igår åkte jag och Gustaf ner till Varberg med Chatrine. Där skulle vi möte upp Louise för att äta lunch tillsammans. Tyvärr blev de inte så mycket lunch för Louise som bara hade 30 min rast + att restaurangen inte ens hade öppnat innan hennes rast hann ta slut... men jag och Chatrine satt kvar och åt en jätte god lunch nere på Campus. Det var verkligen roligt att åka dit ner igen. Fick sådanna minnen sen jag själv pluggade där nere. Nästan så man saknade det lite... Vi hade tur med vädret också, SOL!!! Så mysigt å gå runt nere vid fästningen när de är fint väder.
Mötte upp Daniel här hemma innan vi åkte ut till Malin och Christian. Där blev de en kvälls fika och en del barn snack. Ska bli så roligt när deras bebis kommer, åh va jag längtar!!!
 
Idag åkte jag och Gustaf in till Göteborg för att möte upp mamma på hennes rast. Blev lite fönstershopping och en del prat om julklappar. Sen gick vi in till Boomerang i Kompassen. Lisa jobbade å de var verkligen jätte roligt att få träffa henne igen. De hade fått in ganska mycket som jag inte sett i Kungsbacka butiken så de var roligt å se. Mycket fint faktiskt. Tur att jag ska in och jobba lite nu snart:) Påvägen hem åkte vi till IKEA också. Längesedan jag var där, men blev inte så mycket köpt idag...
Medans Daniel spelade innebandy idag så tog jag och Andrea en promenad ner till Kungsmässan, jag skulle handla lite mat. Så skönt å komma ut å gå men de känns i benen nu att jag gått mycket idag. Så nu blir de snart sängen, är faktiskt trött ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0