Nya tag...

Idag blev allt bara för mycket...
Helt plötsligt gick bara luften ur mig.
Jag stannade upp och började fundera på vad fasen jag håller på med...

Har varit mamma nu i 4 månader, och har inte varit hemma en enda hel dag med Gustaf, bara han och jag. Alltid är de något. Jag har bara mig själv att skylla, men nu ska de bli ändring på de!!!!

Nu har jag lovat mig själv att dra ner på tempot och börja vara mamma på riktigt. Ska börja njuta av varje sekund och inte bara flänga runt hela dagarna.

Har verkligen världens bästa lilla familj som jag älskar över allt annat.
Måste bara stanna upp lite oftare och värdesätta allt jag har,
för jag har verkligen allt man kan önska sig!!!!

Min stora kärlek, någon timme innan han blev pappa

(tack mamma för ”sparken i rumpan” och din hjälp idag, de behövde jag)

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig

2012-11-24 @ 09:24:47
Postat av: Lollo

<3

2012-11-25 @ 20:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0