sen middag

Ibland blir de inte alltid som man tänkt sig... Som idag, Danne var nere och hjälpte pappa i tvättstugan (renovering på g, inte att dom tvättade!!) han var där och gipsade väggar.
 Själv åkte jag dit efter jobbet för att säga hej en snabbis, innan jag skulle hem och fixa middag till mig och Danne... snabbisen blev drygt 2 tim.
 Så idag blev de en sen middag. Som tur var så hade jag fuskat lite, hade köpt den goda potatissalladen från charken på ica. Till de skulle de blir kyckling i ugnen. Men nu när vi kom hem så sent så tyckte jag de skulle ta för lång tid, så de blev att jag stekte kycklingen i stället, i små bitar. Blev jätte gott men inte som planerat!

Nu blir de sängen, tidigt även idag. Men fasen va gott de är att komma i säng i tid. Blir man ju pigg även imorgon:)


Kommentarer
Postat av: Vendela

Hejhej,

kul med renovering i tvättstugan. Vad är det exakt som ska göras? Vore kul att se ditt tvättstugeprojekt på Byggla.se. Tycker du det låter intressant kan du maila mig på [email protected] så berättar jag mer. Är du intresserad får du en liten välkomstpresent :)

Mvh

Vendela på Byggla

2012-03-07 @ 16:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0