Ledig

Ingen vanlig ledig dag idag, var uppe tidigt... klockan ringde redan vid 07,00. Bilen skulle in på service och Danne jobbar ju, så de blev jag och mamma som fick åka ut med bilen. Håller tummarna för att allt går bra och att han inte ringer och säger att de är fler saker som bör åtgärdas...

Sen åkte jag och mamma å handlade. Efter de så blev de frukost hemma hos mamma. Tog med mig min servis hem som stått kvar hemma hos dem i alla år. Så nu är den diskad och klar för att få en fin plats hemma i vårt kök:) Tycker så mycket om servisen, jätte glad över att jag fått den. Så nu är alla hjärtligt välkomna på en kopp kaffe när som, så den blir ordentligt använd:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0