fredag - I´m in love

Känns underbart att de är fredag igen, även om jag ska jobba hela helgen nu... Men de är en sådan gooo känsla på fredagar!!!

Igår var jag ju ledig men inte fick jag gjort allt som var inplanerat... Eftermiddagen slutade med att vi var inne i Göteborg och kollade på ny bil. Min sambo är ju inte den lättaste att ha att göra med när de gäller bilar. Man måste ju ha vissa tillbehör... (utröstning) Men efter en stunds velande så har vi nog hittat vår nya pärla:) Vi fick reservera den tills idag, så vi har några timmar till på oss bestämma oss.

Idag ska all rea skickas på jobbet, så idag blir de till att åka tidigare till jobbet och göra klart allt.

Ha nu en grym fredag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0