Baby och barn mässan

Lördag förmiddag bestod utav ett besök på Svenska mässan. Själv hade jag jätte förväntningar på denna mässan. Tänkte att jag skulle hitta massa roliga saker att köpa... Men icke. Tyvärr tyckte jag inte de var så mycket för baby. Men jag, Lollo och min kära man (som jag hade lyckats lura med) hade iaf en trevlig förmiddag. Daniel var nog lättad över att vi inte hittade så mycket som lockade.

Men man måste ju köpa något när man väl är där inne, så är de ju bara:) Blev så glad när jag hittade att de sålde BABYGREEN där inne i en utav alla montrar. Nämligen sett ett bäddset från dem som jag velat ha. Ett neutralt som vi kan ha i början. Sen kan man ju komplettera när vi vet om de blir flicka eller pojk. Jag köpte även lakan och ett start kit till vagn/ vagga. Så jag var nöjd när vi lämnade mässan!!




Kommentarer
Postat av: Malin lundin

Kag va också där i lördags på förmiddagen;)

2012-03-04 @ 18:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0