Föräldragruppsträff

Igår var vi på vår andra föräldragruppsträff. Några par saknades igår... antar att inte alla tycker de är lika intressant:) Själv tyckte inte jag heller de var speciellt roligt första gången, men tyckte de var mycket bättre igår. Då gick vi igenom förlossningen och dess olika skeden. Får väl bara hålla tummarna att även jag ska klara av att trycka ut en unge...

Idag har jag både varit i Varberg och tagit bort stygnen och sen hos barnmorskan. Tycker verkligen jag har världens bästa barnmorska, så glad att jag fick just henne!!
Idag var inte hjärtljuden som innan... de hade sjunkit lite, legat på 155-160 gångerna innan men idag var de på 148. Tänk om de är en liten kille där inne???


Lite info vi fick med oss hem igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0