Vecka 38!

16 dagar kvar till BF!!!
Trodde aldrig man kunde längta så här mycket till något. Finns inte mycket annat i tankarna nu faktiskt. Man bara väntar och väntar. Funderar på hur de kommer kännas, hur fort eller lång tid de kommer ta...
 
Var nere i Varberg igår på förlossningen och fick träffa en barnmorska och kika in stället. Var faktiskt mycket bättre än vad jag trodde, men inte alls vad jag hade förväntat mig. Vet inte riktig vad jag hade haft för bild men de kändes väldigt lugnt och fräscht. Jätte glad att vi fick tillfälle att åka ner!!
 
Sen var de tid hos barnmorskan här hemma på eftermiddagen. Magen följer fortfarande kurvan, MEN nu hade hjärtljuden sjunkit ännu mer... 130-135... Vilket jag har hört tyder på kille, men vi får väl se vem de är som tittar ut. Så spännande så man nästan blir galen:)
 
Nu står vaggan klar bredvid sängen, Nallen "Joppe" hade Danne när han var liten.

Kommentarer
Postat av: Jannie

så fint du har bäddat!O vaggan var ju ursöt!<3
Tack för igår!
du är verkligen så vacker i din mage!
KRAM

2012-07-12 @ 13:24:32
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0