Premiärdoppen avklarat!!

Åh va varmt de var igår… men underbart när solen väl är framme.

Började dagen med att gå på marknaden med Lollo och mamma. (inget jag kommer göra om som höggravid…) Varmt och mycket folk. Roligt att se så mycket folk på torget, men till sist så orkar man inte med alla barnvagnar, pensionärer och jobba försäljare… det blir bara för mycket en solig sommar dag i juli!!!

Sen mötte jag iaf upp Carro för en lunch. Äntligen hade ni lyckats få ihop en date. Vi fick ett bord ute i skuggan på Naam. (underbart för mig iaf) Åt deras goda sushi och hade massor att prata om
När jag sen cyklade hem så ringde jag Lollo för att höra om hon hade åkt ut till stranden än, och de hade hon inte hunnit. Så jag skyndade mig hem och packade väskan. Vi och mamma åkte ut till Smarholmen. Det blev ett premiärdopp och en sund i solen. UNDERBART!!!!
Senare åkte jag och Danne ner till Hanhals holme och tog ett kvällsdopp . Lika gott i vattnet då. Känns riktigt bra att jag fick badat innan Danne i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0