Minisemester

Nu när man kommit hem från Falkenberg så inser man va fort tiden går. Några dagar hemifrån och man är som en ny människa. Sen inser man också hur mycket man saknar sin kille när man är ifrån honom... Så lycklig jag blev när han kom ner i fredags!!
Men man ska ju inte klaga, för jag hade de super gott några dagar utan honom också.
 
Vi tyckte de var för kallt för att bada så Paulin fick med sig några trevliga gubbar ner istället för oss. Dock ser de ju faktiskt ganska skönt ut, och dom sade att de var 19 grader i vattnet så de hade nog fungerat med ett dopp..?? Själv tyckte jag de var mycket trevligare när Paulin var snäll å målade mina tånaglar, underbara unge!! Sådant gillar moster:)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0