helgen v.4

Ännu en helg som avslutas i soffan... Har inget att klaga på denna helgen. Har jobbat men tiden har bara sprungit iväg där och varit den roligaste helgen på länge. I torsdags fick vi in massa nya fina vårkläder, åhhh va sugen man blir nu. Men snart så kommer våren, nu passar jag på att njuta av snön å det fina vädret:)

I fredgas så blev de en mycket trevlig kväll på Tio Pepe i trevligt sällskap av Micke å Lina. Underbart att avluta en fredagskväll ute. God mat, men de skönaste är ju att slippa disken...:) 

  

Igår kväll slog vi fotbollstjejer på stort och var hembjudna till Larsson:) Å denna Larsson alltså, hon hade lagat super god mat och en efterrätt som inte gick annat än älska... äpplepaj med mandelmassa. Ett säkert kort!!
Sen fortsatte kvällen i tjejsnackens tecken, en omgång av spelet "ryktet går". De måste inhandlas. Roligaste spelet sen "med andra ord". Måste spelas!!
Var inte i säng försen vid 04... lite dumt med tanke på att jag skulle upp å jobba. Men jag började ju inte försen kl 13 idag så de var "ganska" lugnt. Var ute en snabbis i Onsala innan jobbet å hälsade på Dannes päron.
Nu har de blivit mat och städning. Innan vi hamnade i soffan för att se på Så ska de låta!!

Nu börjar vi ladda inför fjällen nästa vecka. Åhh va jag längtar. De andra åkte upp redan idag, men vissa måste ju jobba två dagar till... men sen är man ledig 5 dagar:))


Kommentarer
Postat av: Lollo

Vi väääääntar!!! :-)

2012-01-29 @ 23:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0