Biggest Loser Sverige

Äntligen så har jag gjort min första promenad på säkert 1,5 månader. Tack Lina för att den dess utom blev jätte trevlig och rolig. Vi var ute över en timme och tiden bara försvann. Vi hade massor att prata om. Så skönt när man sen kom in och kunde sätta sig med gott samvete i soffan. (för de hade jag faktiskt) Senare på kvällen kollade vi på Biggest Loser Sverige som drog igång igår kväll. Åh va jag verkligen vill att alla deltagarna ska vinna. Man kände ju verkligen hur gärna de ville och behövde detta. Så jag ska hålla mina tummar för dem alla:) Själv gav de mig faktiskt en insikt i att de ska bli fler promenader för mig nu än vad de varit de sista!
Så nu blir de faktiskt en innan jobbet. Skulle ju varit ledig idag men Jennifer har tyvärr blivit sjuk så det är bara att hoppa in... (hoppas hon blir frisk snabbt bara)
Kram på er alla ute i de tråkiga januari vädret, hoppas ni har de bra?!

 



Heja heja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0