Tisdags mys

Igår när jag gick hem från jobbet så bestämde jag mig för att överraska Danne. Han hade nämligen åkt och tränat med sin pappa och skulle inte vara hemma fören vid halv sju. Så jag handlade med mig lite god mat hem och överraskade honom med en 3- rättersmiddag, en helt vanlig tisdagskväll!!
Han blev jätte glad å utan att jag bad honom så tog han hand om disken efter:) Jag hatar verkligen disken så det kunde ju inte bli bättre!!
Igår invigde jag min nya Le creuset gryta som jag fick i julklapp. Som tur var så blev maten jätte god:) Gjorde strimlad fläskfilé med championer i gräddsås och pasta till. Till förrätt så blev de skagenröra på rostatbröd och till efterrätt så blev de glass med maränger och chokladsås!!
Efter middagen satt vi gott i soffan en stund innan de blev dax för sängen.


Min nya fina gryta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0