Söndags kväll i soffan

Var tar helgerna vägen?? Ännu en helg som bara har försvunnit. Men vi har hunnit med en del roliga saker också:)
 I fredags var jag, Lollo, Mamma och Paulin å Andrea inne och såg på Disney on Ice. En tradition som är lika mysig varje år! I år var temat prinsessor och hjältar. När vi kom hem gick jag och mamma ut på en promenad. Kallt som attan men så härligt när man kom in i värmen sen.



Sen har de varit jobb för mig hela helgen. Jag och Malin har haft en bra och rolig helg tillsammans.
I lördags kväll var Micke å Lina på besök. De blev hemma gjorda hamburgare och massa tjöt samtidigt som gladiatorerna var på i bakgrunden. Klockan gick fortare än vad vi trodde och strax efter 01 var de dax för dem att bege sig hemåt. Tack för en trevlig kväll:))

Nu är de handboll på tv och sen blir de sängen. Hoppas verkligen Sverige vinner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0