Pannkaksmiddag

Danne kom och hämtade mig efter jobbet idag så åkte vi ner tillsammans till innerstaden för att byta en ljusstake vi fick i julklapp. När vi kom hem så såg vi tyvärr att den nya inte var bättre än den vi bytte... Fasen va trött man blir!
Nu ikväll har vi ätit pannkakor till middag, Danne är grym på det:) Sen blev de en 40 minuters kvälls promenad. Riktigt skönt ute faktiskt. Gick ner till jobbet i morse också så idag har jag rört mig mer än vad jag gjort på två månader!!

Imorgon fyller Danne år, hoppas jag orkar upp å gratta honom innan han åker till jobbet:) Paket har jag iaf fått fixat till honom, inte lätt men jag hoppas han blir glad. Annars får han väl byta...?!

Nu ska jag se klart handbollen, rolig match. Heja Sverige!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0