måndag, igen...

Veckorna går så fort, tror jag skriver de ganska ofta här... Men ibland känns de som om man inte hänger med. Ikväll har vi iaf haft en lugn kväll hemma. Danne hämtade mig när jag slutade så handlade vi lite man. När vi kom hem så satte vi igång i köket:) De blev lax med pressad potatis och romsås. Åhhh va gott de blev. Tyvärr äter vi alldeles för lite fisk hemma hos oss... Men de lätt å gott de är. Så nu har vi bestämt att de ska bli fisk oftare!!



Sen blev de soffan och handbollen, så j*vla tråkigt att dom inte vinner bara... Så jag slog faktiskt över till 3:an och kollade på Minimodeller. Känns som om jag måste ha koll på vad som händer där nu. Hoppas verkligen de kommer gå bra för dessa flickorna framöver... Danne ville inte se minimodeller så han gick in i sovrummet å kollade lite på guldbaggegalan, tydligen inte mycket bättre de... 

Nu är de natti natti som gäller. Promenad till jobbet imorgon också, nu har jag kommit igång (lite iaf) med mina promenader:) Känner mig riktigt duktig faktiskt. Sen kanske de även kan bli gymmet med Danne imorgon också. Vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0