Kalas

Igår var vi nere på middag hos mamma och pappa. Det var inte bara vi utan de var hela vår familj och familjen Hallström. Alltid lika trevligt:) Mamma hade som vanligt gjort jätte god mat. (även om hon inte hade gjort någon speciell efterrätt som jag tålde...) Men vi kom mätta å belåtna därifrån. Så roligt att vi kan träffas allihopa tillsammans.

Idag har vi haft kalas för Daniel med våra familjer här. Det blev frallor med rostbiff och potatissallad:) så gott med färska frallor. Sen hade vi varit på Majgården och köpt den goda Royaltårtan. De mesta blev faktiskt uppätet idag, så inga rester att äta upp imorgon.


Den goda tårtan:)

Fattar inte att jag kan vara så barnslig å älska att snön är kvar. Så lycklig:) Jag har väntat så länge på detta och jag hoppas verkligen den stannar några dagar till!!


Vår framsida nu när snön har kommit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0