Idrottsgalan 2012

Igår kväll gottade vi ner oss i soffan med god mat och skulle titta på Idrottsgalan. Men så kom jag ju på att de var premiär för det nya programmet på 3:an samtidigt. Minimodeller (eller vad de nu hette) så de blev faktiskt lite zappande mellan kanalerna. Men de var nog bland de sjukaste jag sett (minimodeller alltså) att man som förälder får hålla på så??!!?? Stackars barn säger jag bara... Låt dem leka modeller hemma på skoj med sina kompisar om dom nu tycker det är så roligt. Nä nu ska jag inte skriva mer om detta:)

Tillbaka till Idrottsgalan, tyckte faktiskt de var en ganska bra gala detta år. Men herregud va pinsam prinsen var... och var de världens längsta och tråkigaste tal Rolf- Göran rabblade igenom?? Och Patrik Sjöberg gör ju en aldrig besviken!! Kul att Tessan fick 2 priser och att Kalla och Ida fick priset för bästa lag. Sen hade jag ingen aning om vem Moa Hjelmar var men henne lär man ju få se mer av i framtiden. Girl power:))


Grattis får man ju säga iaf, resultatet visar ju bara hur många hästtokiga de finns i vårt avlånga land.
Tänk så länge de har väntat på ett sådant här pris...:)


Kommentarer
Postat av: Jannie

Ridfolket hade ju kuppat!FUSKAT med andra ord...

Men annars hade de ju iofs vart chanslösa!ha ha ha

tycker synd om Hellner.Han är KUNG!



Tack gulle-du!Kul att du gillar bloggen.Känner mest att jag har mundiarré...

Vete tusan om jag hinner med o blogga lika mycket när jag ska börja jobba.Eller nä,det gör jag inte...Men vi får se!; )

Massa kramar

2012-01-18 @ 08:29:58
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: louise

Hejja roffe!!:-)

2012-01-18 @ 13:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0