helg !!!

Vilken underbar helg de varit så här långt...:) LÅNG känns den, för den är ju faktiskt inte slut än.
I torsdags var vi bjudna ner till Steffi å Jacob, super gooood mat. (måste få de snart igen Steffi) Det bjöds på kyckling med potatis och rotfrukter samt den underbart goda såsen med julmust i!!! Kan lova att jag var skeptisk till såsen innan jag smakade men så fort jag smakade så var jag fast:) De hade varit gulliga å köpt B- sås till mig i fall jag inte skulle gilla den andra såsen, men B- såsen rörde jag inte! De säger ju allt:) Å va fint dom fått de hemma i Åsa nu, har ju inte varit nere sen dom fått de nya matbordet och vitrinskåpet. Så läckert!!

I fredags var vi hemma hos Martina och hade kusinträff. Blev tacos och sen avslutades kvällen med spel. GENI var kvällens spel. Tur att vissa av oss är lite smartare än andra..:) En mycket trevlig kväll som slutade med att jag somnade i Andreas säng... Danne väckte mig sen när de var dags att åka hem...


Tyvärr var Fidde hemma och var sjuk... Men Danne och Alex var med och förgyllde kvällen:)

Sen igår så var de dags för att besöka Malin och Christian. MEN vi alla 4 hade sagt att de var slappis lördag som gällde, de vill säga myskläder och film i soffan. Men innan filmen så blev de fylld fläskfilé med potatis, sallad och B- sås:) Vi såg på friends with benerfits, tyckte verkligen den filmen var super bra. Vi skrattade en hel del till den. Sen blev de ett avsnitt av gladiatorerna innan vi åkte hem.



Tack alla för en trevlig helg! Nu är vi hemma och tvättar, städar och plockar bort julen... (alltså inte lika roligt...)
Men vid 16 blir de middag hos Inga- Lena och Ove. Gott och trevlig slut på denna långa helg:) 


Kommentarer
Postat av: steffi

Vad gullig du e som skriver så fin gumman! Låter som ni haft en härlig helg. Måste ses snart igen, men först åker vi till Egypten å gottar oss lite=) Stor Kram

2012-01-08 @ 19:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0