goa dagar

I tisdags var jag och Danne å tränade tillsammans. Var min första dag på friskis sen innan jul... SÅ de var ju på tiden. Men fasen va folk där var... Men jag å Danne fick gjort de vi ville iaf. Kul å vara där tillsammans. (jag tyckte nog de var bättre än han...) Sen träffade vi Elin och Kristoffer nere på Pasha för en mysog kvälls fika. Jag och Danne tog varsin clubsandwich så vi inte hade ätit verken innan eller efter träningen. Super god var den! Sen blev de en god kopp kaffe efter. Super mysigt var de att bara få sitta ner med trevlig sällskap en vanlig tisdagskväll:)
 
Igår var tyvärr en sådan dag där jag bara åkte hem och hamnade i soffan... Skulle träffat Malin, men fanns ingen ork. (tydligen satte träningen sina spår) 

Idag har jag varit ledig:) LYX!! Dagen har dock gått väldigt fort. Åkte ner till Steffi vid 10, sen var vi ute och gick en underbar långpromenad nere i Åsa. Åhhh va underbart väder de var, å man kan inte klaga på omgivningen där nere. Man blir ju lite sugen på att flytta dit... Men de hade ju varit kul om Danne också ville de så man inte behöver flytta ner ensam...  


Man kan ju inte klaga, underbart!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Roligt att du börjar fatta vad jag prata om (Åsa)

2012-01-28 @ 12:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0