go start på 2012

Ja, vi lever både jag och Daniel efter nyår!! Men de var knappt att vi vaknade igår:) Det blev en helt underbar kväll/ natt hemma hos Emelie och David på nyårsafton. God mat och super trevligt sällskap så var vi inte hemma försen kl 06,00... Vem trodde de? Jag var ju dock snäll och hämtade upp mina systrar under natten. Martina var chaufför förra året så i år var de min tur... Lollo alltså är de din tur nästa år!! Glöm nu inte de:)
Igår gick jag upp vid halv tre, åkte då ner och handlade mat. De blev oxfilé med b- sås och potatisgratäng. Det får nog blir en ny tradition att ha de på nyårsdagen:) Sen satt/ låg vi i soffan å kollade på reprisen på den grymma hockey matchen. Åhhh va bra och spännande den var. Dock var vi trötta efter maten och matchen så de blev sängen redan kl åtta igen... Ibland har man ju lite lättare för att somna än andra dagar och de gick ganska fort för oss båda två igår.
Nu har vi precis ätit en sen middag och kollat på CSI, så nu ska de borstas tänder innan de bli sängen igen!!
Natti natti alla gooooa å gott nytt år så klart:))


Mysmiddagen i soffan igår:)


Kommentarer
Postat av: Louise

Haha får la se;-) Men uppskattar det verkligen att du ställde upp:-)<3

2012-01-02 @ 22:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0