äntligen

Äntligen har jag haft lite extra energi nu på morgonen igen:) men vet inte vart den kommer ifrån då jag sovit dåligt inatt... Men jag har iaf hunnit diska, plocka undan överallt här hemma och bäddat. Så stolt över mig själv!! Får vi bara hoppas att Danne ser det när han kommer hem:)
Nu börjar vi ladda inför REAN på jobbet. Vi kommer ha VIP- rea imorgonbitti kl 9-11 så kör vi 50% på alla reaplagg, därefter är de 30-50% och de börjar inte försen på lördag!! Hoppas de kommer några glada reakunder redan imorgon iaf:)
Själv har jag varit runt och letat lite nya roliga kläder men inte hittat något. Sen att man nu även "råkat" gå upp något kilo under jul gör ju inte saken roligare... Men men, de ska vi börja jobba på snart!! Danne har lovat att han vill börja gå på spinning. Hade varit så roligt å se honom svettas lite:)

Ikväll bär de av ner till Åsa för att träffa Steffi å Jacob! Äntligen har vi fått ihop en dag. Inte lätt nu i dessa tider. Men ikväll ska vi njuta av varandras sällskap:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0