Äntligen SNÖ

Blev så lycklig när jag vaknade i morse och tittade ut, snö!!! Det snöade så himla fint också. Stod å tittade ut genom fönstret en stund å bara njöt. Åh va jag har längtat efter detta.

 Vi åkte faktiskt ner till Kungsmässan och åt frukost idag, var så längesen vi var lediga en helg tillsammans. Underbart! Sen har vi faktiskt varit runt och kollat på bil. Varit lite inne på att byta till en volvo v50 men när vi var runt nu så blev vi osäkra. Så nu vet vi inte vad vi vill ha... Om vi äns ska byta... Men vi får se. Mysigt å vara ute i snön iaf, blåste en del bara. Men jag klagar inte!

Nu har vi varit och hyrt film, ska bara mysa i soffan. Blir nog lite godis till också:) Köpte ju med mig en påse till Malin igår men den öppnade vi inte... Hon bjöd på så god mat så vi orkade inget annat efter. (hade en super trevlig kväll med arbetskamraterna igår, så glad att jag jobbar med så bra människor:))

 

Vår baksida, massa snö. Kanske blir en snögubbe där ute sen:)

 

Inga barn ute å leker på gården... var är alla?

 
Men nu blir de film å godis!

Kommentarer
Postat av: Jannie

Härliga bilder!

Men nu vill vi ju ha vår Sofie!!

Hoppas du får en grymme dag!KRAM

2012-01-23 @ 07:20:40
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0