Underbara lediga dagar!!

Var ledig hela helgen och de har verkligen varit helt underbart!! Tyvärr går tiden för fort bara... Men vi har hunnit med mycket iaf:)

 I lördags kollade vi ju på Mello med Micke å Lina, vet inte om jag ska skratta eller gråta åt veckans bidrag?! Tyckte iaf Molly hade vuxit upp och blivit riktigt snygg! Ranelid kan jag ju tyvärr inte säga samma sak om...
Sen kollade vi på Bond, jag har ju inte sett några Bond filmer innan och nu har de blivit på filmer två lördagar i rad. Tycker faktiskt att dem är spännande och bra:) Enligt Danne är de ju något man bara MÅSTE HA SETT!!

I söndags fick jag tyvärr inte sova ut riktigt, Bernhard och Emelie kom på frukost vid halv 10 (lite tidigt för mig) men verkligen jätte trevligt. Det var första gången jag träffade Emelie. Tiden gick fort och när dem senare åkte så bar de av till Forsbäck för vår del. Vi åkte ut för att hälsa på Jocke å Sara. Självklart för att få träffa Astrid:)) Åh så liten och söt hon var. Hon var så snäll så. Sov nästan hela tiden, gnällde till lite och fick då mat och sen somnade hon om. Så lätt de verkade att ha barn helt plötsligt:)

Efter 3 tim hos dem så åkte vi vidare ut till Dannes päron. Var där ute en stund å sade hej, Danne tvättade av bilen innan vi åkte hem och satte oss i soffan. Satte på filmen Thor, tyckte den var skit bra, Danne tyckte inte den var riktigt lika bra som jag... men men, nu har vi sett den iaf...

En helt underbar söndag!! Gick och lade oss redan vid 9, så i morse var man pigg när klockan ringde, inte vanligt!!



I lördags började vi möblera om lite i lilla rummet. Har ju haft skrivbordet framför fönstret innan. Vilket vi tycker är snyggast. Men nu har vi kommit fram till att värmen inte kommer förbi. Så de är ju alltid kallt där inne. Så nu har vi fått flytta om lite så skrivbordet har fått en ny plats. Inte lika snyggt men helt OK. Jobbigt bara att behöva flytta runt på alla andra möbler också så man blir nöjd med helheten.


Medans vi ändrar om, var ju en del sladdar Danne fick flytta också...


Blev att vi bytte ut julgardinerna även i lillarummet nu:)


Bellus ska alltid vara med när vi grejar, sötast i hela stan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0