Trötter...

Ja vad ska man säga... Jag har varit så trött efter jobbet nu måndag och tisdag så jag har inte orkat med något. I måndags gick jag hem tidigare från jobbet för jag mådde illa, så fort jag kom hem så spydde jag. Sen somnade jag och sov i 2 timmar. Kanske de jag behövde, eller att jag ätit något dåligt...? Mådde bättre sen på kvällen så jag och Lina gick ut och gick en promenad. Så gott å komma ut å få lite frisk luft, å få snacka av sig lite! Men den bästa känslan är ju ändå när man kommer hem och sätter sig i soffan, med gott samvete:)

Men igår så lagade jag mat när jag kommit hem och sen satte jag mig bara i soffan. Hade ingen ork till nått! Så där satt jag från 7-10, då vi gick och lade oss...

Danne har varit så duktig och börjat rensa i garderoberna i lilla rummet. Får lite dåligt samvete då, när man inte orkar hjälpa till... (samtidigt är de ganska gott att han gör sådana tråkiga saker) Han är faktiskt bäst min kille!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0