Överraskad

Vi hade sagt till varandra iår att vi inte skulle köpa något till varandra, utan gå på bio och äta gott istället. MEN INTE... När jag kommer hem så står de en fina liten paket på bordet... (Där älsklingen även har dukat jätte fint)Klart man blir glad, MEN, man känner ju sig jätte dum när man själv faktiskt INTE har köp något...
Jo, jag hade köpt ett kort... PINSAMT!!

Vi hade iaf en jätte mysig kväll tillsammans.
Älskade örhängena som jag fick av älsklingen!! Han är BÄST <3


Så glad över de fina!! Å lite romantisk var jag ju iaf med kortet... ELLER??


Kommentarer
Postat av: mamma

Jättefina!

Visst var kortet fin också...

2012-02-15 @ 10:10:32
Postat av: Lollo

Hehe, sådant e alltid pinsamt... Men det var gulligt:)

2012-02-15 @ 20:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0