ny vecka

Redan vecka 6...??!!!?? Underbart:) Nu e jag faktiskt trött på kylan... Kände de när jag vaknade i morse. Ska gå till jobbet idag å kommer få kläpå mig lite extra! Mysigt men orkar inte detta längre, nu vill jag ha vår!!

Idag ska vi börja plocka bort REAN på jobbet, ska bli så roligt. För de innebär att de kommer komma nytt, VÅR NYTT!! Vill bara slänga ut alla tjocka tröjor ur garderoben nu och få hänga in lite nya tunnare tröjor i fina färger...

Tänk när man kan börja använda sina goa, underbara converse igen. Eller kanske ska hitta någon ny favvvo sko nu till sommaren? Har ju haft dessa några år nu, men dom är ju svår slagna... 


Kommentarer
Postat av: Jannie

Det går INTE att byta ut Conversen kompis!

De är världsklass! Men man kan kompletera samlingen... ; )

Va kul att du oxå gillade jackan!På 421 så hade de full sortering.Iaf i förra veckan...

Bamsekram

2012-02-07 @ 13:09:48
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0