några koppar te och skorpor

När jag slutade igår så kom mamma och mötte upp mig. Vi gick och kollade i några klädbutiker, jag är så sugen på något nytt. Vet dock inte riktigt vad. Sen när man väl står inne i provrummet så börjar jag bara vela... Inget som kändes perfekt. Så tråkigt... Som tur är så är de ju ett tag kvar till våren, så har massa tid att prova vår kläder på:)

Efter en stunds provande så ringde Danne och frågade var jag var... Då satt han hemma och väntade på mig. Han hade lagat mat, dukat och tänt ljus. MIN ÄLSKLING, BARA MIN!! Underbart att få komma hem till dukat bord å massa tända ljus här hemma. Även lyktan utanför var tänd!!

Sen körde jag ner honom och Andreas till Pärlan, där skulle de se på hockey under kvällen. Jag själv åkte hem till min goooa lillasyster. Tjötade lite, kollade på lyxfällan och Biggest Loser. Igår var jag så arg på Marko... Fan han skulle åkt ut redan förra veckan. Håååå! Men men. De blev några koppar te och skorpor till tv tittandet. MYS:)


Vet att jag har skrivit om detta te innan, men de är verkligen SÅ gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0