Min hjälpredare!

Ibland bara älskar man Bellus och ibland så är hon skit jobbig!
Jobbig är hon när hon inte använder kattluckan, då mjauar hon tills vi går och öppnar dörren åt henne. (Även om klockan är mitt i natten...) Sen är hon jobbig när hon klöser på andra saker än hennes klösbräda, när hon mjauar tills hon får sällskap när hon ska äta... Ja iblan är hon bara en jobbig katt!

Sen finns de ju dagar som hon bara går runt här hemma och kurrar och bara är sötaste katten i stan:) 

Igår hjälpte hon mig när jag satt vid datorn och skulle få lite koll på några papper. Hon fattar ju dock inte alltid att hon är i vägen, men man kan ju inte skälla på henne när hon ser så söt ut...


Min hjälpredare:)


Kommentarer
Postat av: mamma

Så mysig hon är!

Det är väl skönt att slippa vara ensam

2012-02-22 @ 21:57:32
Postat av: Lollo

Ni är ju redan tre, ni ska bli fyra i familjen;-) Hihi söt hon är...

2012-02-23 @ 13:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0