ledig torsdag

Idag är de ingen vanlig torsdag... de är en ledig torsdag:) Underbart!! Började dagen med en ordentlig sovmorgon. (behövdes) Sen gick jag upp å åt en underbar frukost. Funderat på om jag ska sätta på en maskin tvätt... men nej de får vänta tills i eftermiddag.

Snart ska jag ner till stan å äta lunch med Emma. Ska bli så mysigt. Längesen jag var ute å åt lunch. På jobbet har vi bara 30 min lunch så då hinner man inte med så mycket. (kan vara bra för plånboken ibland...)

Har massa andra planer för dagen också men vi får se vad som hinns med.

Igår laddade jag upp för idag med en god hemmagjord hamburgare på kvällen. Så gott! De bästa är ju att de är så enkelt att göra. 


Blev faktiskt en kvar, så den ska jag unna mig ikväll. Man blir faktiskt mätt på 1...  

Kommentarer
Postat av: Malin

Men va roligt!! Det visste jag inte att du var inne och kikade på min blogg samt att du hade en=) ROLIGT!Ja det börjar ta fart lite nu, har fått ihop tre olika nu men kommer mer, ska bara ta några bra bilder med. Kram

2012-02-09 @ 19:24:29
URL: http://maaaling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0