En prinsessa!!

Blev så glad när jag vaknade i morse och läste på Aftonbladet att Kronprinsessan Viktoria och Prins Daniel äntligen hade fått en liten dotter.

Sen så rullade jag ner lite och såg att de ska ta bort en Fru Gårman för att hon har för kort kjol och för stora bröst... Herre gud, vad ska man säga?? Blir ju faktiskt lite irriterad. Själv tyckte jag hon såg riktigt fin ut. Tycker vi i Kungsbacka också ska ha några Fru Gårman, och då ska man se att de är en FRU och inte en HERR Gårman. Tycker nog att de kan blir lite mer jämställdhet här i Kungsbacka:)



http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14412261.ab


Idag är jag ledig, men dagen är full i kalendern iaf. Ska ringa två samtal, äta lunch med Emma, städa, plocka upp tvätten, å sen ikväll ska jag in till Scandinavium med mamma och Lollo.

Men först en promenad i de fina vädret!!


Kommentarer
Postat av: Jannie

ha ha ha Ja det är helt sjukt vad de kan hitta på!Snart är det säkert något fel på färgen också... ; )

Är du alltid ledig torsdagarna?Jag är ju ledig varannan,så vi kan väl försöka tajma in en fika någon gång?Även om kakorna säkert är slut till dess... KRAMAR

2012-02-24 @ 07:13:25
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0