2 ska bli 3

Nu kan jag inte hålla mig längre... Vi ska ha barn!!!

Galet va lycklig denna lilla varelse gör en:) En helt obeskrivlig känsla, som är så svår att dela med sig av. Fortfarande svårt att förstå det helt och hållet. Kan inte fatta att de är sant... 
Vi gjorde testet när vi kom hem från Egypten, då jag redan var så lycklig eftersom jag "äntligen" hade fått en ring på fingret. Men några dagar efter de så blev lyckan obeskrivlig när vi fick ett positivt svar på gravtestet!!



Idag var vi och gjorde vårt andra ultraljud. Åh va underbart de var, så fräckt, vilken upplevelse!! Förra gången vi gjorde de så var jag i vecka 10. Då var pyret "bara" 3,3 cm. Men idag hade den växt till sig ordentligt. Är i vecka 18 nu och det var mycket som hade hänt sen förra ultraljudet. Man kunde verkligen se allt, såg alla 10 tår, ryggraden, revbenen, två armar, två ben... haha ja allt. (men inget kön, Danne vill inte veta de...) H*n sprattlade och snurrade runt hela tiden. Mycket energi inne i min mage:)


Har hänt mycket sen första ultraljudet!


Bäbisen är beräknad till den 28 juli. Så nu flyttade dom datumet ännu en gång. Först sade dom 27 juli, sen 29 juli... Vi får väl se vilket datum de blir?!

Kommentarer
Postat av: Lundin

Grattis igen;) så skönt att skriva om det va;)

2012-02-21 @ 20:08:35
Postat av: Lollo

Så glad för eran skull! :)

2012-02-21 @ 21:08:24
Postat av: Anonym

Gud så roligt för er! Önskar er all lycka kram

2012-02-21 @ 21:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0