Ullared

Lite spontant åkte jag och Malin ner till Ullared igår. Har ju velat åka dit så länge men alltid är de något som kommer ivägen. Denna veckan är fullspäckad men igår hade vi inget inplanerat på dagen. Så jag ringde Malin som är Ullaredsfantast och lyckades övertala henne till att göra mig och Gustaf sällskap. Jag och Malin har varit nere några gånger tillsammans tidigare, och de går undan när hon är där. Så de är bara att följa med i hennes tempo. I slutet fick hon dock hjälpa mig med att hitta en del saker som stod på min lista, hon var klar långt innan mig... Inte alls mycket folk där nere, var faktiskt riktigt lugnt. Kanske lugnet före stormen eller så har alla varit där nere i god tid i år. Super nöjd med dagen då jag hittade mycket bra. Självklart är man alltid efterklok och kommer på saker man missat, men vi åker snart ner igen:))
Tack Malin för en trevlig dag!
 
bild: google.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0