Inte alltid som planerat

Igår blev inte dagen riktigt som vi hade planerat...
Min storasyster Martina fyllde år, dock ringde hon från sjukan och berättade att hon fått lunginflammation och blivit inlagd nere i Varberg. Rolig födelsedag... Så kl 2 var jag och mötte upp Paulin och Andrea för att åka till Kungsmässan och köpa present till Martina samt äta lite mat. De blev ett fint halsband och donken:) Sen kom Kalle och hämtade tjejerna för att åka ner och hälsa på Martina och fira henne lite där nere.  
 
Innan dess var jag och Lina ute och gick med våra små guldklimpar. Så roligt å vara ute å gå tillsammans, hoppas på fler promenader tillsammans Lina?! (och Viggo såklart) Man märker redan nu att de är svårt att komma i tid, man kan ju inte riktigt styra över mattiderna och bajsblöjorna... de är ju någon annan som bestämmer helt själv över det!!!
 
Efter att Emelie och David hade varit här på fika så blev de lite mys i soffan innan de var dags för sängen/ vaggan. Får ju passa på å sova när lillkillen bestämmer sig för att sova.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Lita på det! Det är ju du, Gustaf jag och Viggo nu :) och tur är väl att vi är två som inte kan styra tider så det gör inte så mkt :) Massa kramar!!

2012-09-01 @ 09:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0