Dagarna som gått...

Såg att de var 5 dagarsedan jag var inne å skrev... fattar inte vart tiden tar vägen????

Helgen har varit fullspäckad med både jobb och trevligheter.
I fredags var de tjejkväll med lets dance och thai mat i soffan:))
I lördags var Sipper och Emma här på middag. Så längesen vi sågs. Så kvällen blev lång och jätte trevlig, hade massor att prata om!! Sen körde jag dem till hotell Halland där de hade bokat ett rum. (de ville inte åka hem till Onsala, de ville lyxa till de med hotell frukost på söndagen:)))

Danne hade bakat kaka till efterätt, cheesecake. Super god var den!


Sen i söndags så fyllde min farfar 90 år!!! Kan inte fatta att han blivit så gammal.
Gubben var på toppen humör! Önskar man själv mår så bra den dagen man fyller 90!!!



Lollo, Martina och jag hade köpt en ny go morgonrock i present till farfar. Som tur var så gillade han den:)


Kommentarer
Postat av: jannie

Men sötaste lilla farfar!

O nu saknar jag min ännu mera... snyft



ha ha ha Ja du!Flahult ligger typ en halvtimme härifrån.Kungsäter typ.Superdupermysigt,men lite off.Minst sagt...

Laddad för lördag??Kör du bubbelfritt?

Om jag inte sagt det tillräckligt många ggr...Du är SÅ fin i din mage!Vill oxå ha! ; )



Bamsekram

2012-04-25 @ 14:54:49
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0