Torsdags mys i soffan


Idag har de varit en seg dag... Tyvärr så har jag haft ont i magen och de tar så mycket på mina krafter. Så i morse låg jag så länge jag kunde i sängen innan jag skulle iväg på brandövning på Kungsmässan. Åh va roligt och nyttigt de var:)) Vi fick släcka med brandsläckare och tacka över en brinnande docka med brandfilt. Har aldrig gjort detta innan och tyckte de var riktigt spännande innan de var min tur. Men sen när jag hade gjort de så kändes de inte så speciellt längre. Tycker dock att alla ska få göra detta så man lär sig, så man kan om olyckan skulle dyka upp. Dock hoppas jag aldrig att jag kommer behöva göra de "på riktigt".

Sen hade vi säljutbildning på jobbet. Mycket att ta in men så givande och roligt. De kommer verkligen bli grymt bra när det är över, vi är så laddade på jobbet:))

Nu sitter jag och älsklingen i soffan och kollar på Idol, önskar faktiskt att jag hade legat här i soffan hela dagen... Så typiskt att man har "måsten" dagar man inte är på topp. Skönt att denna dagen är över nu iaf. Hoppas på fler timmars sömn i natt så man blir människa igen imorgon. 

Danne hade köpt med sig en påse ostbågar hem idag och den börjar ta slut nu... Alltså har jag en mycket nöjd kille bredvid mig, lycklig kille = lycklig tjej <3
/Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0