Nu har förkylningen kommit...


Trodde jag skulle klara mig, men icke!!!
I söndags var vi och njöt av en dag på Hagabadet, åh va vi behövde de. Det var första gången vi var där. Ska jag vara ärlig så var de inte riktigt som jag hade förväntat mig. Jag trodde de skulle vara en "lyxigare" känsla där inne. Men mysigt var de och man fick verkligen den avslappningen man behövde. Vi fick massage där inne och jag var hos Britta, den bästa massören jag varit hos. Vilken upplevelse de var... Hon var grym!!

MEN...
Tyvärr så måste denna fantastiska massagen satt i gång min kropp, för igår så slog förkylningen mig rätt i ansiktet!!
Jag sov nästan fem timmar igår, var helt utslagen.
Kanske var de jag behövde för idag mår jag bättre men näsan rinner tyvärr fortfarande. Ska faktiskt bli jätte roligt att gå till jobbet idag, nu har jag ju varit ledig tre dar i rad!!!


 



Här njöt vi ordentligt
/Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0