Mia Skäringer... ?!


Det blev inget spel alls ikväll...

Istället blev de Mia Skäringers, DYNGKÅT OCH HUR HELIG SOM HELST
Jag började ju läsa hennes bok förra veckan och har varit helt fast sen dess, en helt underbar bok. Så när jag av en slump fick reda på att Svt 1 skulle sända hennes föreställning nu så blev jag jätte glad. MEN jag trodde aldrig att den skulle vara så bra som den var. När jag och Malin var ute och gick innan idag så sade vi att den kunde ju vara på i bakgrunden... Men så blev de inte! Vi satt här i soffan ALLA SEX och skrattade så vi grät, hon är verkligen helt galen! Vilken fantastisk människa. Men vem är hon egentligen???



Så nu måste jag läsa boken en gång till!

Även om de inte blev spel så blev de iaf tacos som var bestämt. Och vi misslyckades inte idag heller:)) Så gott
Självklart hade vi fixat lite gotta som vi skulle ha "till spelat" också...





Smarrrrrigt



Ett nyttigare alternativ fanns ju såklart också:))
/Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0