Manãna night


Vi var på Manãna med jobbet igår kväll! Det var första gången för mig, men kan lova att de inte var sista gången... Allt var verkligen super. God mat, gooooaaaa drinkar och bra service:)) Självklart var jag ju där med bra sällskap också. Kul att vi kan ses utanför jobbet ibland, vi har ju ganska mycket att prata om mer än jobb:) 

Jag tycket faktiskt jag kunde unna mig lite extra gott igår med tanke på att jag och Lollo faktiskt var på ett spinning pass innan på morgonen. Denna veckan blir en bra vecka med träning!
Idag har jag varit ute och gått med Martina och ikväll blir de ett skivstångs pass innan vi ska till Lisa och Putte ikväll! Putte har fyllt år så de ska vi ju självklart fira:) Förväntar mig en trevlig kväll!!



Självklart blev de en mojito också!



Nya favorit restaurangen <3
/Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0