Lars Winnerbäck...??!


Igår var vi i Göteborg och lyssnade på Lars Winnerbäck! Vi hade en super trevlig kväll, Emma och Sipper hade lämnat Noel hemma. Men de var ändå gulliga och körde:) Vi var på Pasta + innan konserten och vi åt gottigott gott innan. Mysigt ställe med god mat och man fick in maten snabbt! Super start helt enkelt.

Men, så började Lasse... Jag vet inte riktigt vad jag hade förväntat mig men de började lite segt. Men som tur var så blev de faktiskt bättre å bättre:) fascinerad av att musik kan låta så bra när han bara backas upp av en trumpet, ett dragspel eller en cello. FINT!

Jag satt hela kvällen och väntade på min favvo låt, om du lämnade mig nu! Jag är faktiskt helt kär i den låten, den är helt fantastisk, helt underbar!!! OCH, så hör man att han äntligen ska spela den låten... så har han gjort om den... Det får man ju bara inte göra!!
Den var helt värdelös!!
Så denna morgonen har jag suttit och lyssnat på, om du lämnade mig nu MED MISS LI.

Även om de var var katastrof i 4,10 min så var de andra minutrarna faktiskt väldigt väldigt bra, jag gillar ju denna långhåriga killen!



Konserthuset, Göteborg 20/9-11
/Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0