Hälsat på hemma hos Steffi och Jacob


Dagen bara sprang iväg på jobbet idag...
Det var nog bara för att jag viste att vi skulle ner till Steffi å Jacob sen på kvällen:))

Jag ville att vi skulle köpa med oss en inflyttningsblomma till dem, så vi gick ner till Kungsblomman när Danne kom och mötte upp mig när jag hade slutat. Med de skulle vi inte gjort... Efter en stunds letande hittade jag en blomma som jag ville köpa och ge bort. MEN, eftersom jag ville ha cellofan runt så kunde jag ju inte använda snabbkassan. När jag tog en nummerlapp så var de BARA två nummer före mig så jag tänkte först att de inte var så farligt. MEN, i kassan stod de två expediter och hjälpte varsin kund. Ute i snabbkassan stod de två expediter, som inte hade någonting att göra. Sen var de ytterligare två som var ute i "butiken" och pillade bland växterna. Men ändå så är de ingen utav dem som ställer sig bakom kassan och trycker fram ett nummer...
Jag stod nog där i minst 10 min och ingenting händer!! Åhhh va jag blir arg på sådant. Så de slutade med att jag ställde tillbaka blomman och gick ut till bilen där Danne satt snällt å väntade. (han får ju ändå inte välja blomma, så lika bra att han satt kvar i bilen) Så vi åkte upp till Tingbergsblommor. Var där 2 min i 6 och de stänger kl 6. Men va hjälpsamma och trevliga dom är där. Man borde alltid åka upp till dem och handla sina blommor!!

Nu har vi haft en jätte trevlig kväll nere i Åsa, hoppas på många fler trevliga dagar/ kvällar där nere:))




Deras super fina nya sovrum!
/Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0