En LÅNG fredag...


Denna fredagen började redan 04:30 i morse... Danne är trött på att jag alltid är ute i sista sekund så hade lovat honom att INTE vara sen idag. Tåget till Stockholm gick 06:00 och han skulle vara gullig å köra mig in.
Å HANS BIL RULLADE 05:15!!!! När han är så snäll å kör mig in så tidigt så kunde jag ju inte med att vara sen... Men billen rullade 05:20, tro de eller ej men har var nöjd iaf:)) Var inne på stationen i god tid så gick in till Espresso house och köpte mig en kopp kaffe. (shit va vuxen jag har blivit, tycker till och med att de är gott)
Tåget var tyvärr lite sent upp till huvudstaden denna morgon, så vi kom lite sent till mötet. Lasse hade börjat sin presentation så jag och Helen smög in i konferensrummet. När vi kom in där så insåg jag vad de faktiskt var vi skulle göra... REDOVISA INFÖR ALLA!?!?? De viste jag ju egentligen redan men de var först då jag började bli nervös... Har jag gjort allt rätt, har jag tänkt ut allt ordentligt, kommer de komma massa frågor jag inte kan svara på...??? ja shit va tankarna började snurra i huvudet. Men allt gick jätte bra! Super bra grej detta att åka upp till kontoret och redovisa alla siffrorna för butiken. Så man faktiskt får gå igenom allt, vad går bra, vad går mindre bra, vad ska vi göra bättre osv... Intressant hur de andra butikerna har de och hur de går för dem. Fick mycket tips och idéer:))
Det har varit ett fantastiskt fint väder uppe i Stockholm idag, nästan synd att man missade denna dag.
Hade så gärna varit ute och tagit in så mycket sol som möjligt!!
När dagen var slut på kontoret så hade klockan tickat på så vi började få brottom till tåg/ flygen som alla skulle med. Taxi var inte så lätt att få tag på, borde lära oss de någon gång... Men efter en stunds väntan så kom de efterlängtade taxibilarna. Somnade faktiskt en liten stund på tåget men vaknade till av att Helen skickat sms om att hon gått till bistron. Så vi blev sittandes där en bra stund. Tiden gick verkligen jätte fort på hemvägen idag. Skönt de för annars är de tråkigt att åka tåg... Pappa var gullig och hämtade upp mig på stationen, hade lovat Danne att han skulle få ta en fredagsöl så han ville inte hämta mig... Tur man har en pappa som ställer upp då:))
När jag kom hem så var klockan strax efter nio. Vart tog hela denna FREDAGEN vägen? Kunde de inte ha varit en tråkig tisdag istället?

Igår var jag och mamma ute å gick en riktig långpromenad. Då var de också fint väder (en stund iaf, innan haglet kom) så underbart att komma ut å gå när de är gott väder. Man blir så glad och får massor av ny energi!
Mamma var super gullig och bjöd på lunch, vi passade på medans vi var ute å gick. Så vi stannade till på Pascha Lounge och jag valde en goooo räkmacka! Ångrade mig inte kan jag säga, den var riktigt god, självklart tog jag aioli till:)) Mamma tog en morotskaka och latte! Där satt vi i solen och mös.





TACK FÖR EN MYSIG STUND <3





Nu är de faktiskt dags för ett Idol avsnitt i sängen, både jag och Danne är värda de. Han har varit och hämtat allt kakel idag (de vi ska ha i badrummet). Sen har han även varit inne på IKEA och köpt skåpen och bänkskivan vi ska ha över tvättmaskinen. Kommer bli så bra med förvaring där inne nu när vi fixar till de!
 (Nu sätter han faktiskt upp en ny garderob också) Han är bra han, MIN KILLE <3
/Sofie


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är så söt

2011-09-24 @ 15:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0