DAG 37


Oj då... redan dag 37...
Tyvärr var jag ju sjuk en vecka, men förra veckan var jag så inne i presentationen jag skulle göra så jag lade all min tid till att fixa till den. Så 2 veckar har de hunnit gå som inte varit så flitiga. Men som tur är så har jag inte gått upp något. Vägde mig i lördags och pustade faktiskt ut lite...
MEN nu är jag på G igen:)) En riktigt bra dag att starta om på. Kanon väder och en riktig gooo morgonpromenad blev de! Man ser ju att hösten är på gång. Fattar inte va fort de kan gå. När jag gick till jobbet i lördags så kom jag å tänka på att löven på träden redan hade börjat ändra färg... kändes som om de hade hänt under natten:))
Men jag är redo för hösten, jag gillar ju när de blir lite kyligare nu. Så man kan sitta å mysa i soffan eller ta på sig en extra gosig tröja. Bara de inte regnar... de är ok ibland, men inte så mycket som de varit de sista!

Riktigt fint var de i morse!
/Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0