DAG 16- har man inte kommit längre...?


Imorse när jag låg kvar i sängen så kom jag å tänka på att det är DAG 16...
-Fasen, har man inte kommit längre??
100 dagar har jag ju sagt att jag ska hålla på, just nu känns de som en evighet!!

Jag har provat många saker i mitt liv för att jag har velat gå ner några kilon, men alltid slutat. Slutat för att de inte känts bra, inte känts rätt. Då har jag alltid tänkt,
 om de inte känns rätt är de lika bra att sluta.
Nu tror jag att jag har hittat de. De som känns rätt. De var inte så komplicerat och svårt. Jag ska inte följa någon diet eller träna på något visst sätt... Jag ska hitta mig en vardag som jag kommer trivas i, LÄNGE! De känns som om jag gjort det nu och jag har hittat den rätta känslan!

DETTA ÄR VAD JAG VILL, JAG GÖR DE FÖR MIN SKULL

Idag har jag sådan fruktansvärd träningsvärk sen vi var på gymmet i söndags. Började känna av den igår men IDAG... usch!! Jag var på Step igår och de var gott att få använda överkroppen på ett lite lättare sätt, nästan som att försöka "skaka" av slig lite utav träningsvärken. Nu ska jag gå till jobbet idag, så kommer Danne ner och hämtar upp mig sen. Så ska vi hinna med ett träningspass innan vi ska ner och hälsa på Steffi och Jacob, i deras nya hus i Åsa. Fasen va roligt de ska bli, sen är de ju fotboll på TV i kväll också, tre poäng. Ett måste idag!
/Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0